Sunday, April 3, 2011

Sambungan dari Penantian itu...

Penantian adalah satu ujian..tetapkanlah aku selalu dalam harapan kerana keimanan tak hanya diucapakn.  Adalah ketabahan menghadapi cubaan, sabarkan lah aku menanti pasangan. Tulus kan hati ku sambut sepenuh jiwa ini.  Di dalam asa diri menjemput berkahMU.  Tibalah izin MU atas harapan ini.Robbi teguhkan lah aku dipenantian ini..sabarkan la aku ya Allah menanti pasangan ku..ya Allah sabarkan lah aku untuk menanti pasangan ku ya Allah..

Ya Allah jika dia jodohku tetapkan lah hati kami satu kan la kami..tetapi ya Allah jika dia bukan yang terbaik untuk aku pisahkan lah kami jadi kan la p'sedaraan islam..ya Allah aku sabar menanti sapa pun pasangan aku yg EngKau takdir kan tunuk hamba MU ini. 

Aku hanya mampu berdoa pada MU ya Allah kerana aku tahu semua ini ketentuaan Mu ya Allah,aku hanya la sorg hamba yang berharap padaMU ya Allah.  Teguhkan lah aku di penantian ini.  Sabar kan la aku dalam setiap penantian ini ya Allah dalam atas harapan ini..berikan lah cahaya ini dgn terang MU selalu..,kepada Engkau tempat aku m'minta dan Engkau m'dengar setiap p'mintaan ku ya Allah,aku bukanlah hamba yg sempurna diriku byk kekurangan namun aku tahu satu hari nanti Engkau akan temukn aku pasangan..aku sabar menanti semua kerana MU ya Allah..berikan lah aku ketabahan dalam setiap ujian yang datang..

Semoga aku di temukan pasangan yang beriman insyAllah,semoga aku sabar dalam setiap penantian adalah satu ujian,Allah!

Aminn


No comments:

Post a Comment