Saturday, March 12, 2011

Hari ini...ku teringat...

Celik-celik mata, jam di tangan dah melepasi 6:30am..

Ada message dari seseorang.. "miss tres bangun-bangun, hari ini ada taklimat untuk hari-hari esok kita...cepat jangan terlambat ye"
Aku tersenyum sendiri, tapi dalam hati malas betul nak bangun n meloloskan diri dari selimut yang tebal ini...

Alamak! aku terlupa..ada tanggungjawab yang perlu aku laksanakan untuk ayah dan mama pagi ini...untuk ayah and mama, jangan lupa 10% of it, kongsi-kongsi dengan ti (panggilan manja ku pada ayah dan mama) yeaaa....

Untuk ayah, mama, siblings, walid, mie dan semua sedare mare ku...ti amat rindu kalian semua...

mama and ayah yang amat AKU SAYANG


Rumah walid & arwah umi di Losong Haji Su yang banyak meninggalkan kenangan manis buat kami semua..semoga roh arwah umi aman di sana..amin
Rumah ini menjadi simbolik negeri Terengganu taww...jemput datang ke teratak nenda saya ye

Keluarga kami amat bigger, biggest...

Kelahiran kami akan membuat ibu dan ayah kami gembira dengan kejayaan hari ini yang kami kecapi...utk adik-adik&sedara-sedara ku tercayunk yang masih gigih berusaha di perantauan, di sini, di sana, buktikan keturunan kita boleh yew!!

Rindu pada mereka semua...kami adalah sebuah keluarga besar dan kejayaan kami pada hari ini adalah kerana kami lahir dari "baka-baka" yang terbaik yang di amanahkan oleh NYA..insyaAllah..

No comments:

Post a Comment