Tuesday, November 15, 2011

Jika Kau Pilih Aku...



sebagai permaisuri hati,
pimpinla aku menuju redhaNya,
bukan membuka jalan untukku,
melangkah ke neraka.
Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
tutupla matamu memandangku kerana rupa, harta dan kelebihanku,
pandangla aku dengan kekrangnku,
nilai kembali niatmu,
mshkah kau sggup mhadapi sgala kekuranganku.
Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
jgn rosakkan hatiku dengan merinduimu,
hentikanla madah2 terindahmu untukku,
sehingga kita di halalkan untk menyatakannya,
Jika kau pilih aku,
sebagai permaisuri hati,
aku mohon agr kau sandarkan niatmu,
kepada yg menentukan,
aku pinta agar kau sentiasa dlm istikharah,
agar kita kan bisa menemukan insan yg tepat,
bukan sekadar menjadi bahan ujian sementara.
Jika kau pilih aku,
menjadi permaisuri hati,
ketahuila,
tidak ku pinta kemewahan dunia,
tdk ku mahu kaya harta,
tetapi aku minta,
biarkan aku mendptkan istana di akhirat sana,
brikan aku jaminan,
untuk bsamamu lagi sesudah mati dlm redhaNya..
Jika kau pilih aku,
dan jika Allah mengizinkan aku memilihmu,
ktahui la,
aku akn memilihmu keranaNya.
saat itu ialah apabila aku tahu,
kenapa kau memilih aku,
jwpnnya ialah............
 "Kau memilih aku kerana Dia"

No comments:

Post a Comment