Monday, November 7, 2011

Berjalan & Berlari...


Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.

Salam to all readers~ =)

Terasa lama tidak menulis.

Alhamdulillah masih diberi kesempatan lagi. Doakan saya ya sedang usaha untuk dapatkan syurga idaman dan membina keluarga saya. Terima kasih pada insan yang selalu sentiasa bersama saya. Doa dan redha kedua orang tua saya.

Ya Allah permudahkan urusan saya. Banyak perkara yang perlu saya belajar.
Alhamdulillah terima kasih untuk setiap rezeki dariMu.

jumpa lagi ya...
salam kasih & sayang dari kejauhan

1 comment:

  1. Sejak aku bertukar status..susah untuk 'dating' dengan dia seperti dulu.. apapun, beberapa minggu yang lepas, kami ada luangkan masa bersama. aku berziarah ke rumahnya... time tu aku ganti puasa, dia tidak puasa. dia pun memasak juadah berbuka puasa untuk aku. aku ingat lagi, juadah sup ayam yg dia masak tu... sangat sedap biarpun aku bukan penggemar sup..bak kata suami tercinta aku. huhu. dia asyik cakap, sup tu tak sedap. tapi, aku asyik cakap sup tu sedap...hihi..

    sup tu memang tak sedap di lidahku, tapi sedap di hatiku. ^_^ aku dapat rasakan dia masak sup tu dengan penuh keikhlasan sebagai seeorang sahabat. jadi, tiada sebab untuk aku merungut. apa yang perlu aku buat ialah bersyukur...

    aku ingat dan sayang Izza...dia juga sahabat yang temankan aku beli baju nikah dulu. dia pilihkan baju nikah tu. cantik. dia dah jadi macam 'mak-mak', dan lagi berbakat juga sebagai perunding fesyen..huhu. dia memang istimewa, berbakat dalam pelbagai bidang..aku rindu nak makan donut gebu dia, pai ayam dia n mcm2 n dia mmg terror bab rumahtangga okey!!

    dia juga banyak tegur aku. sebab aku ni jenis gelabah sikit & kurang berhati-hati 'kot'. tapi belum sampai kategori 'kalut' lagi. dia memang istimewa, sebab dia nampak kelemahan aku & terus beri teguran membina, tak cakap belakang... ^_^

    em...banyaak lagi tentang dia..

    dia sahabat istimewa saya.. sahabat yang saya sayang.. entah bila pula kami akan bersua.. insyaAllah, pasti akan adaa pertemuan jika diizinkan Allah. jika bukan di sini, mungkin disana, di tempat yang lebih baik dan kekal abadi..

    aku baru hantar SMS kepada dia..tapi dia x reply.. mungkin dia masih dalam perjalanan untuk trip yang jauh dan agak lama. semoga Allah memelihara dia..

    Izza..Iris sangat sayang Izza...mcm Mummy Iris kata, kalau lah abg Emm xde pilihan, sah2 Mummy g merisik kamu utk abg...hihi rosak if Izza jd sis in-lawe aku...

    ReplyDelete