Tuesday, February 24, 2009

My Frenz..MAI..

Me ~ Assalamualaikum..Hello..
Her ~ W'salam, oitt ko katne??
Me ~ Uit! aku kat pasar malam laa, beli barang dapur dgn bibik aku since mama and ayah aku takde beb!
Her ~ Haha!wanita sungguh ngko nih..Jom lepak2 king and jalan2..aku nak bagi ko card kawen nehh..
Me ~ Hurm, tunggu laa, lagi 20minit aku jemput ko ek..
Her ~ Okey zati..aku tunggu ko..Bye
Me ~ Bye..(dalam kesedihan malam, kawan baik ku akan kawen!!)
On my way home to send my bibik..aku terfikir, cam sedih pulak skrg coz my good sis/frenz is getting married next week!!!!uwaaaaa!!

mai,ameer..camne if nanti nak hang outs lagi..korang dah kawen..i know d answer..ko boleh ajak abg mail and kak yati also anak2 dia jejalan..heheheh..cehh ayat yg biase korang guna untuk aku..but aku happy, at least i have my family, bro mail, kak yati and anak2..akmal, nadjmi and haikal my king tutt also my achong and team G1 yg dekat di hati walaupun kalian sentiasa sibuk bangat!!

tapi achong dah nak quit dari G1, nnti susah laa nak jumpa dia lagi..sibuk laa coz dah team lain..
p/s to bro mail..nnti tolong zati settlekan police report tu ye..cam dah so long tunggu..hoping that i can settle my case secepat mungkin..thanks dearie..

No comments:

Post a Comment