Tuesday, February 3, 2009

Pada Cintanya

Cabaran menduga
Meninggalkan luka
Membuatkan ku tegar
Lepaskan semua
Namun dalam jiwa
Penuh dengan cinta
Tak mampu ku hindarinya
Mengapa berdusta
Menciptakan luka
Hampaku melara
Menjadi mangsa
Namun ku percaya
Di dalam doa
Pastikan datang bahagia
Cerita dunia
Hanya sementara
Juara hanyalah cinta

Walau di cerca
Walau dihina
Tak mengapa
Sementara
Walau di duga
Walau terseksa

Aku setia
Pada cintanya
Ku tawarkan cinta
Kau balaskan lara

Tapi aku redha ku yakin kudratnya
Tidak ku memaksa
Malah ku percaya
Cinta penakluk semua

Aku wanita
Bukan boneka
Ku tidak akan melutut pada ego sidia
Aku percaya
Ada cahaya
Melindungi sipencinta suci dan lara
Ooooooooooooo

Walau di cerca…
Walau dihina…
Tak mengapa…sementara
Walau di duga…
Walau terseksa…
Aku setia…Pada cintanya…

No comments:

Post a Comment