Sunday, October 30, 2011

Kiciwa...Kecewa...Tapi Tabah yewhh

Jika pada hari ini kita menjadi manusia yang hebat jiwanya, ingatlah bahawa suatu masa dulu, kita pernah tersungkur keletihan menghadapi ujian ini. Dan tatkala itu ingatlah bahawa Allah datangkan dia sebagai ujian kepada kita untuk menjadikan kita sebagai manusia yang kental jiwanya dan sedang melatih kita untuk sentiasa mengambil iktibar.
Dahulu jika air mata kita begitu murah menangisi kerana dia, lalu pada hari ini air mata yang sama seakan membeku dan tak mudah mengalir kerana kita sudah menjadi terkuat buat diri kita sendiri dan mula menerima takdir, maka bersyukurlah air matamu tidak mengalir sia-sia lagi, yang ada cuma menangisi dosa-dosa lalu. I dedicate this to you.
 
To the guy (s) who once made my day beautiful (and terrible, hahaaha) thanks a lot for this experience. Without experience, I cannot write in this blog. And without experience, Izzatis-Jerr Belog is just nothing because I wanna make it something. =) No hurt feeling okey.
Turn to Allah,
He's never far away,
Put your trust in Him,
Raise your hands and pray,
Oooo Ya Allah,
Guide my steps don't let me go astray,
You're the only one that showed me the way,
Showed me the way.....
Insyaallah~

2 comments:

  1. Bukan hanya kepentingan, malahan keegoan telah Nur Izzati korbankan, berlimpahan kasih sayang Nur Izzati curahkan buat dia seorang...kiranya semua itu tak memadai bagi dirinya, apa sebenarnya yang dia mahu wahai sahabat ku Nur Izzati..

    Please, jangan menangis lagi, tak sanggup melihat airmata wanita ini tumpah ke bumi... Biarlah sayang, engkau wanita hebat kan...cukup hebat. Sabarlah dalam menempuhi sebuah kehidupan

    ReplyDelete
  2. Usaha tangisi pada yang tidak pernah bersyukur, tinggalkan dunianya biar kekosongan mengajarnya erti kehidupan.

    Pria Fantasia,

    ReplyDelete