Wednesday, October 26, 2011

Tolong pulangkan...


Pulangkan chenta hati saya ye...
Tak sanggup rasanya menjauh hati begini, mmg sakit bila begini...
Entahla sampai bila harus dilalui detik2 seperti ini...
Ku rayu, pulangkan chenta hati saya...

*ingat tak...apa jua lompangan pasangan, kita harus terima n cuba menutupnya sebaik mungkin agar jadi yang terbaik dan terhebatkan..ingat tak chenta hati*

*janji kita, kita mahukan sebuah keluarga yang bahagia yang didampingi keriangan suara anak-anak dan penghibur hati yang sedih kan"

2 comments:

  1. Ya saya ingat semua pesan mu...kekasihku

    Wasalam pria fantasia

    ReplyDelete
  2. Mungkin pada sepasang matanya yang hening, yang selalu menjeling tajam atau yang kadang kala malu-malu memberikan kerlingan manja. Boleh jadi pada bibirnya yang tak jemu-jemu menyerlahkan senyuman manis, atau yang sekali-sekala memberikan kucupan mesra di dahi mama, juga ayah atau bakal suami dan pipi mungil si anak-anak. Atau mungkin juga pada hilai tawanya yang gemersik dan suara manjanya yang boleh melembutkan hati sekaligus melembutkan perasaan.

    Wanita itu tidak ternilai istimewanya. Jika mereka mengetahui..

    Sejuta perkataan belum cukup untuk menceritakan kecantikan perempuan. Sejuta malah berjuta-juta kali ganda perkataan pun masih belum cukup untuk mendefinisikan tentang keindahan perempuan.

    Andalah perempuan itu. Panjatkan kesyukuran kehadrat Tuhan kerana menjadikan anda perempuan dan memberikan keindahan-keindahan itu. Namun, betapa pun dijaga, dipelihara, dibelai dan ditatap di hadapan cermin saban waktu, tiba masanya segalanya akan pergi jua. Wajah akan suram, mata akan kelam. Satu sahaja yang tidak akan dimamah usia, sifat keperempuanan yang dipupuk dengan iman dan ibadah.

    Salam terindah, jejaka ini

    ReplyDelete